exodusreismarnixkerk.reismee.nl

We zijn weer terug!

Hallo allemaal,

We zijn weer veilig en goed aangekomen!!

Vrijdagnacht werden we om 23:15 gewekt en vertrokken we om 00:30 met de bus vanuit Tiberias naar Tel Aviv. Het was buiten zelfs 's nachts nog een aangename temperatuur. Het was een intensieve reis en in de bus merkten we dit ook. Vele hoofden waren aan het knikkebollen en velen hebben in de bus en in het vliegtuig geslapen. Na een tussenstop in Zürich waar het behoorlijk regende, kwamen we rond 17:00 aan in Vlissingen. We hebben een goede terugreis gehad, het was wel even wennen aan de temperatuur. Maar het is ook weer fijn om thuis te zijn: je eigen bed met eigen kussen en deken, frisse en schone kleding, douchen met een washand, rondje fietsen, waterdrinken uit de kraan, bruine en witte boterhammen met kaas, worst, hagelslag en pindakaas. Helaas geen shirtjes en korte broeken meer, maar weer warme kleding en zelfs de winterjas weer uit de kast gepakt. Toch doet de zeeuwse lucht ons weer goed en het is hier ook heerlijk groen buiten. We genieten nog na door alle foto's te bekijken en onze vele avonturen te vertellen aan de mensen om ons heen, die dit niet altijd even enthousiast aanhoren. Maar ja, dat is begrijpelijk. Wat wij hebben meegemaakt kan niet altijd met woorden worden uitgelegd. Het is de ervaring en die zit in ons.

Omdat het een intensief programma was heb ik niet altijd een reisverslag op dit weblog gezet. Ik had de nachtrust nodig (zover dat kon), dus daarom missen jullie nog een aantal verslagen, zoals de spectaculaire tocht op de Horeb en de laatste dagen in Tiberias. De komende tijd zal ik de reisverslagen aanvullen en ook zal ik nog (veeel) meer foto's plaatsen. Nog even geduld dus... ;-)