exodusreismarnixkerk.reismee.nl

Ik wil nog even zeggen dat we het hier erg leuk vinden om reacties van jullie te krijgen. Hebben jullie de foto's al gezien? Dat is nog maar een topje vande bergfoto's die door vele flitsende camera's gemaakt zijn. En we zijn ook benieuwd hoe het met jullie gaat in Nederland, zo zonder ons. Dus laat van jullie horen! Wie dit al gedaan heeft, bedankt, het heeft al vele gezichten laten opvrolijken.

Groetjes, Annelien

Rian en pieter

Ha vakantiegangers,
Hier alles goed ook lekker warm weer. Gisteren gezellig koninginnedag gevierd. s, middags kregen we nog onverwachts een motorrijder op bezoek. het was je pa heel leuk dat ie kwam.
groetjes aan je ma en geniet er nog van.
groeten van ome Pieter en tante Rian

fam de Boer

lieve oma!
we hebben de foto's gezien! leuk om te weten wat jullie allemaal doen. wel veel indrukken denk ik?! geniet er maar van! hier gaat alles goed, was mistig vandaag, en niet heel erg warm. jammer! we hopen u zaterdag DV weer te zien!! veel liefs, van ons allemaal

Cees en Annemarie

Hoi Ellen en Annelien,
Nou, je hebben al heel wat gezien zo te lezen in de reisverslagen en de foto's. Het is wel een vol progamma hoor. dat wordt nog een week vakantie zeker om uitterusten! Hier een paar dagen redelijk warm weer gehad, om dit moment regen en onweer. Nog een fijne vak. verder en heel leuk om zo af en toe wat te lezen en te zien van jullie.
Groetjes Eveline,Cees en Annemarie

Sienemoeti

Prachtig!!...wat een belevenissen. Groeten daar aan iedereen vanuit Domburg.

Familie Tromp

Ha allemaal & Lieve ma!

Wat leuk om jullie verhalen te lezen, zodat we een beetje weten wat jullie op het moment zien en beleven.
Wat moeten jullie steeds vroeg op ;-)
Geniet nog even van de laatste paar dagen, want het is hier koud geworden en het regent veel vandaag.

Liefs vanuit Kerklaan 3
Dikke knuffel van Jade voor oma

Nicodemus en Marieke

Wat een prachtige reis, en wat maken jullie veel mee! Het is echt geweldig dat je dit samen kunt doen. Nog heel fijne dagen!
Leuk dat je ons allemaal mee laat genieten op dit blog!
Zo is Amerika even niet meer zo ver...
Hartelijke groeten,
Marieke

anjo

Hier een regenachtig dagje hoor:(
Leuk om jullie te volgen!
Geniet ervan enne we huren wel een avondje de zaal en jullie laten ons alles zien, okè?

groetjes de van Houtetjes

Mattie

Met veel enthousiasme worden we op de hoogte gehouden van jullie reis. Een beetje jaloers worden we wel als je een hele in de regen zit in het koude kikkerland.
Hebben jullie al een falafel gegeten?
De groetjes van de Wisses.

jurgen en zsofi

lieve oma sonja,

vind u het leuk in israel?? heeft u ook op zo'n grote kameel gezeten?? we hebben ze op de foto gezien.
we missen u wel een beetje hoor... ( want jurgen vraagt iedere dag wel een keer of oma al terug komt.)
tot zaterdag!!
een dikke knuffel van jurgen;) en zsofi;) en liefs van m&m

jozien

ha,
wat geweldig leuk om de foto's te zien.
nog een paar fijne dagen en een goede terugreis!
gr, jozien

Meindert en Joëlle

Vandaag bij Tiberias geweest dus? Ook nog veel nieuwe dingen gezien, of is er veel hetzelfde van de vorige keer! Was het Yad Vashem weer indrukwekkend?
Jullie maken echt lange dagen, of liggen jullie er iedere avond vroeg in?
Ik, Joëlle, ben weer naar huis gelift vanuit Parijs, was n belevenis! Genoten in Parijs, maar ook weer blij dat ik thuis ben!
Verder gaat het hier goed, alleen is het niet zo lekker weer meer!
Heb je veel foto's gemaakt?
Geniet nog van de laatste dagen, want t is echt voorbij voor je t weet!

Tot zaterdag, leuk om jullie weer te zien dan!

Liefs, Meindert en Joëlle

Rianne

Hallo Pa en Ma de Visser,
En zijn jullie al in Tiberias aangekomen? Zo te lezen hebben jullie veel gezien en gedaan deze vakantie!
Nog 1 dagje en dan zit het er weer op...
In ieder geval alvast een veilige terugreis gewenst en tot zaterdag! We zijn benieuwd naar jullie verhalen en foto's.

Groetjes van ons vijven.

Thijs Tange

hoi
hebben jullie het naar je zin? Het is hier (in Noord-Holland) nu heel erg regenachtig. geniet van jullie laatste dagje in Israël.
doei

ps nog een goede reis!

jw&es

ha moeder overste Sonja,

zo, dat klinkt alsof je weer vaak vroeg je bedje uit moet..:) Gave foto's en mooie verhalen weer! Geniet nog effe van de zon want het is een beetje ...weer hier. We zijn benieuwd naar alle verhalen en foto's!

Maurits

inmiddels vertrokken vanuit Tel Aviv en hangen nu ergens boven de Middellandse Zee. Verwachte aankomst in Zurich 08.50 u.

Maurits

Om 08.56 u. geland in Zurich. Nu wachten........... 12.35 u. vertrek naar Amsterdam. Aankomsttijd verwacht 14.10 u.

Maurits

12.35 u. vertrokken uit Zurich.

René W

enne waar blijven de reisverhalen, wij zijn blijven hangen op 1 Mei ? ???
grt mzzl ?

marieke

Wat een heerlijke beschrijving van het Nederlandse leven!! We kijken uit naar de rest van de verhalen en foto's.
Marieke