exodusreismarnixkerk.reismee.nl

Israel

Hallo allemaal,

Ik heb foto'sgeplaatst van Egypte en Jordanie.

We zijn nu in Israel in een ander hotel in Jeruzalem dan gepland. Waarschijnlijk door iemand verkeerd geboekt, maar dat vinden wij totaal niet erg, want het is een mooier hotel. Het eten is heerlijk, de kamers zijn mooi, dus we genieten volop. Het weer is in Jeruzalem wel koeler, omdat we hoger zitten. Gisteren waren we in Jericho en daar was het wel 35 graden zonder wind. Dus dit is wel een opluchting. Vandaag een mooie zondag gehad. Twee bijzondere diensten meegemaakt. Een duitste dienst en een dienst van een Messias belijdende Jood. De reizigers die de vorige keer al in Isreal zijn geweest zien we helemaal opbloeien van de herkenning en van enthousiasme. Fijn om te zien en zo hebben de andere reizigers genoeg 'gidsen' om vragen aan te stellen.

Het is nu weer laat door alle foto's toe te voegen. Alle extra verhalen over de overtocht bijvoorbeeld en nog meer verslag over Egypte en Jordanie zet ik op de site als ik weer in Nederland ben, want dat kost teveel tijd. Er moet voor de thuisblijvers natuurlijk ook nog wat te vertellen overblijven. Ik probeer vanaf nu jullie op de hoogte te houden van onze avonturen in Jeruzalem.

We hebben de reacties van jullie uitgeprint en rondgedeeld. Het is heerlijk om te zien hoe iedereen geniet van de berichten, dus ga zo door!

Weltrusten,

Annelien en mijn medereizigers(die vast allemaal al in diepe slaap zijn)

Rianne

Hallo allemaal,
Leuk om van jullie te zien en te lezen. Veel plezier in Israel.
Hier zijn de voorbereidingen voor Konininnedag al begonnen. Morgen aan de oranje tompouce. En we gaan hier ook een poging doen om aan een hoge temperatuur te komen.
Groeten, Rianne van Dijk

Meindert en Joëlle

Hey Israëlreizigers,

Leuk om weer jullie verhalen te lezen, we hadden er nog een paar tegoed omdat we ook n weekendje op fietsvakantie waren!
tIs wat dat er meerdere dingen anders gaan dan gepland! Maar wat een temperaturen bij jullie!
Zondag en vandaag was het ook heerlijk, vandaag zelfs verbrand en verkleurd! Wij hebben vandaag heerlijk gefietst van Bunnik naar Krimpen, we hebben echt genoten en natuurlijk koninginnedag gevierd! Straks nog naar het vuurwerk en het bidden!
Mooi dat jullie gidsen zijn en zoveel dingen herkennen, maar jullie hadden toch ook veel nieuwe dingen gezien?
Mooi dat jullie zo genieten, we zijn benieuwd naar jullie uitgebreide verhalen en foto's!

Groetjes, Meindert en Joëlle

Leinie

Leuk die foto's! Toen ik dat gele parapluutje zag kreeg ik
toch wel een beetje spijt dat ik daar ook niet liep.
Volgende keer bij leven en welzijn, als Mattie dan ook weer mee kan doen we wie het langst aan de praat blijven de 2 zussen of wij. Vandaag hadden we hier gelukkig ook een mooie en voor de koningin een onvergetelijke dag.
groetjes!

Annemieke

Heeey annelien,
Leuk die blog, heb alles is even doorgelezen!
Super gaaf wat je allemaal meemaakt, zal vast erg indrukwekkend zijn. Ik vind je super stoer dat je de berg horeb hebt beklommen. Geniet er lekker van,
Liefs annemieke