Dag 4

Hallo allemaal!

Er is weer een smsje met info binnengekomen!

Vannacht zijn Rinus, Kees, Ellen en Annelien na 2 uurtjes nachtrust om 1.30u met gids begonnen aan de klim op de Horeb. Ze hebben er 2 uur over gedaan om naar te top te klimmen, de terugweg ging gemakkelijker, 1 uurtje! De zonsopkomst was prachtig!

De rest van de groep heeft lekker lang geslapen. Nu (15.30u) zitten we op de boot naar Jordanië. Vannacht slapen we bij de bedoeïnen waarna morgen een jeepsafarie door de Wadi Rum woestijn en naar de rottstad Petra.

Ze hopen in Israël internet te hebben zodat ze zelf een bericht kunnen plaatsen, dus dit is naar verwachting het laatste sms-blogje dat ik voor jullie schrijf voorlopig!

We sturen langs deze weg onze lieve groetjes voor het thuisfront vanuit Jordanië!

mart

Hallo snorkelende woestijngangers,leuk om jullie belevenissen te volgen . Geniet er van.

Lisette Lobbezoo

Hoi allemaal,

Klinkt goed die verhalen! Leuk om te lezen hoe het met jullie gaat. Veel plezier verder!

Groetjes Lisette

Jaap&Leanne

Ha mam en lien,

Wow jullie maken wel heel veel belevenissen mee. Ik denk dat we maar een paar weekenden moeten plannen om naar jullie verhalen te komen luisteren als jullie terug zijn;) Geniet er maar heerlijk van. De mannen hebben thuis alles onder controle;) De bakjes zijn al op, lekker friet gegeten en heerlijk vis gehaald:)

Liefs Jaap en Lee

Suzan Janse

Hallo ma en Willy,
Hebben jullie je wandelschoenen niet meegenomen om de Horeb te beklimmen?? Ben benieuwd naar jullie foto's en een goede reis verder.
groetjes uit Meliskerke

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!