exodusreismarnixkerk.reismee.nl

Eerste reisblog: Caïro

Hallo allemaal!

Het is zover.. het eerste blog over de Exodusreis!

Annelien stuurde mij (Jorieke) daarnet een smsje met 'basistekst' voor op deze blog. Ze zijn nu op de Nijl aan het varen en omdat het al vrij laat is heeft ze geen tijd om dit verslagje op internet te zetten. Vandaar dat ik dit even op mij neem!

''Na een goede en mooie vlucht zijn we in Caïro geland op het vliegveld. Gelukkig verliep alles met de bagage e.d. soepel. Na aankomst werden we naar ons hotel gebracht. Caïro is een overweldigende stad; indrukwekkend groot met veel en vooral chaotisch verkeer. Het is eigenlijk een trieste stad waar veel armoede is, dit is ook te zien. We varen nu over de Nijl en kunnen de stad zo ook zien. Nu het avond is zorgt dat voor een heel mooi sfeerbeeld met alle lichtjes.

De sfeer in de groep is prima en iedereen geniet volop! We gaan zometeen slapen, morgen is het weer vroeg dag..

We laten snel meer van ons horen (en hopelijk zien dmv foto's)!

Groetjes uit Egypte,
de Exodus-gangers''

Achterblijver

Ha Sonja,
Goede reis gehad,'t was vroeg je bedje uit. Het beloofd een prachtige reis te worden met fijne en gezellige mensen.
Geniet ervan. De groetjes aan Lia.
Tot de volgende keer.

Mattie

RoSiBjö

geniet er van, lijkt me prachtig al die lichtjes te zien terwijl je op de boot zit. Fijne dagen verder, geniet ervan! en natuurlijk veel foto's maken he, we zijn benieuwd naar al dat moois!

Kirsten

Goed om te horen dat jullie veilig zijn aangekomen!
Geniet allemaal van deze reis!!

Liefs vanuit Melis-Vlissingen!
De Trompjes

Plus een special hug/vreugdekreet van Jade voor Oma :)

Joëlle

Exodusgangers, tKlinkt al goed! Mooi dat jullie een goede reis gehad hebben! Hebben jullie vandaag gesnorkeld? Dat stond mij tenminste bij! Hoe was het? Genoten van de piramide? Geniet in Egypte! kBen benieuwd naar jullie volgende verhalen!